Neregistrovaný zákazník
3.12. 2024 15:52
Přijeli včas, kontakt na řidiče Toptrans byl užitečný při určení doby příjezdu.
Neregistrovaný zákazník
27.11. 2024 13:00
dobře odpovězeno na dotaz + přidáno foto ,rychlost dodání
mohlo by být již foto přidáno do popisu produktu , tím by se ušetřilo odpovědí
Neregistrovaný zákazník
24.11. 2024 16:38
Rychlé, spolehlivé a spokojenost i s vybraným zbožím.
1. Odpovědnost za vady zboží a záruka
- bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy,
- přiměřeným snížením kupní ceny,
- náhradním dodáním zboží,
- odstoupením od kupní smlouvy, nejsou-li 3 výše uvedené možnsti možné.
Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání zboží. Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne prodávající a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uvedena jiná společnost určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající. V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené. K přepravě reklamovaného zboží používejte kvalitní obaly. V případě poškození nese plnou odpovědnost kupující a na jeho náklady bude poškozené zboží zasláno zpět, jelikož reklamace na základě mechanického poškození není uznatelná. Zásilka by měla být pojištěna.
2. Postup reklamace
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
Před samotným zahájením reklamačního procesu ze strany kupujícího kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky o vzniklém problému.
Je pravidlem, že 90 % reklamací a stížností lze rychle vyřídit ke vší spokojenosti pouze po telefonické domluvě. Tzn. zasláním ihned nového náhradního dílu, popř. okamžitou opravou poškozeného zboží.
V případě, že nedojde ke shodě, prosíme o následující postup:
Stáhněte si REKLAMAČNÍ LIST a vyplňte jej. Zašlete zboží na adresu požadovanou prodávajícím. Ve vlastním zájmu, prosíme, zasílejte reklamované produkty určené prodávajícímu na přesnou adresu, aby došlo ke zkrácení doby reklamace. Zboží zasílejte pokud možno v originální obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do naší provozovny. Při osobním podání reklamace je nutné zboží předat též včetně původního obalu nebo odpovídajícího obalu zajišťující bezpečný transport.