Neregistrovaný zákazník
3.12. 2024 15:52
Přijeli včas, kontakt na řidiče Toptrans byl užitečný při určení doby příjezdu.
Neregistrovaný zákazník
27.11. 2024 13:00
dobře odpovězeno na dotaz + přidáno foto ,rychlost dodání
mohlo by být již foto přidáno do popisu produktu , tím by se ušetřilo odpovědí
Neregistrovaný zákazník
24.11. 2024 16:38
Rychlé, spolehlivé a spokojenost i s vybraným zbožím.
Nabízíme široký sortiment, a to více jak 7000 produktů pro vybavení kanceláří. Nabídku neustále rozšiřujeme a aktualizujeme. Chceme být partnerem pro každou firmu či fyzickou osobu, jenž se chce zbavit starostí s vybavením kanceláří a spotřebního materiálu. Chceme být pro Vás hlavně partnerem, na kterého se můžete spolehnout.
Způsob objednání zboží
Objednávat zboží můžete některým z následujících způsobů:
- telefonicky na lince +420 778 527 275
- emailem na: info@tvojekancelar.cz
- prostřednictvím e-shopu: www.tvojekancelar.cz
- poštou na adrese: NODE MORAVA s.r.o., Nákladní 3179/1, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Platba za zbožíMůžete si vybrat jednu z následujících možností:
- platba hotově, při převzetí zboží na provozovně v Bohumíně,
- platba předem zálohovou fakturou,
- platba na dobírku hotově při předání zboží (možnost při odeslání zboží přez kurýrní službu PPL i platby platební kartou přez platební terminál),
- platba na fakturu po dodání zboží (podléhá předem schválení).
Při platbě předem zálohovou fakturou, Vám zašleme zálohovou fakturu na plnou hodnotu objednaného zboží včetně DPH. Zálohovou fakturu Vám zašleme e-mailem ve formátu .pdf ihned po zpracování Vaší objednávky. Zboží bude expedováno ihned po přijetí Vaší platby na účet.
Platby na fakturu se lhůtou splatnosti zpravidla 10 dnů (není-li dohodnutno jinak) jsou realizovány po posouzení kredibility pro každého jednotlivého zákazníka. O přidělení Vašeho kreditu Vás budeme informovat ihned po zpracování Vaší objednávky. Platby na fakturu automaticky poskytujeme dlouhodobě prověřeným klientům a institucím, jejichž zřizovatelem je stát.
Zpracování objednávkyVaši objednávku po přijetí ihned zpracujeme a e-mailem Vám zašleme potvrzení objednávky včetně dodacích termínů.
Termín dodání zbožíKaždou Vaši objednávku Vám okamžitě potvrdíme včetně dodacího termínu. 95 % produktů skladem připravených ihned k odeslání.
Je-li dostupnost produktu: Skladem - ihned k odeslání, můžete zboží očekávat obratem po jeho objednání (zpravidla do 1-2 pracovních dnů), potvrzení objednávky a poukázání částky na naš účet (popř. zvolením Dobírky).
V případě nedostupnosti zboží, které je obvykle skladem, je možnost provedení závazné Rezervace zboží. V okamžiku, kdy máme z výroby potvzren termín dodání zboží na náš sklad, je doplněno datum, kdy bude zboží skladem.
Pokud si nejste jisti anebo na zboží spěcháte informujte se na naší telefonní lince +420 778 527 275 nebo e-mailem na info@tvojekancelar.cz, kdy bude zboží skladem. Rádi Vám také pomůžeme vybrat vhodnou alternativu, kterou Vám můžeme dodat ihned.
Doprava zboží zdarmaNáklady na dopravu zboží jsou již zahrnuty v ceně zboží. Tato situace platí pouze v případě, že je zboží objednáno v předem určené cenové hladině (1000 Kč s DPH). O této skutečnosti jste informování vždy předemviz niže v detailu produktu:
Nepřesáhne-li hodnota objednaného zboží hranici 1000 Kč s DPH, bude k zásilce účtováno přepravné 80 Kč s DPH / balík pro ČR, nebo 170 Kč s DPH / balík pro SK. V případě platby předem nebo na fakturu se splatností není účtováno doběrečné.
Některé skladové položky jsou na externích skladech našich dodavatelů připraveny k okamžitému odeslání. Jelikož se jedná o externí sklad, tak v závislosti na zvoleném typu produktu může být hranice pro dopravu zdarma posunuta až na hranici 3025 Kč včetně DPH. V případě kombinování s jinými produkty může být však opět snížena. Vše je nastaveno systémově tak, aby byla cena dopravy vždy co nejnižší, případně zdarma, je-li to možné.
Způsob dodání zboží
Vaše zásilka bude doručena spediční službou PPL, DPD, FOFR nebo TOPTRANS (dorpavce je určen podle charakteru zásilky) na adresu, kterou si zvolíte. Doručení probíhá v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin. O speciálních požadavcích na dopravu např. v určitém čase apod. nás prosím informujte. Konkrétní přepravce je vždy z naší strany vybrán v závislosti na charakteru a povaze zásilky tak, aby její následné doručení k Vám bylo pokud možno bez zbytečných průtahů a případných komplikací. Objednávající tedy nemá možnost volby konkrétního přepravce.
ZárukyZáruka na zboží je u tvojekancelar.cz 24 měsíců, případně více, dle charakteru zboží, netýká se pouze spotřebního materiálu. Naše zboží prověřujeme a proto mu můžeme důvěřovat! O konkrétní délce záruční lhůty jste vždy informování u jednotlivého produktu.
Vrácení a výměna zbožíMáte právo vrátit nebo vyměnit obdržené zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení.
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, neodkladně prosím volejte naši linku +420 778 527 275 nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese info@tvojekancelar.cz.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Tým spolupracovníků tvojekancelar.cz